personīga attieksme apdrošināšanā

Būvniecības garantiju apdrošināšana

Lai sevi pasargātu no zaudējiem, pasūtītāji pieprasa būvuzņēmējiem finanšu garantijas par konkrētā būvobjekta realizāciju.

Atbilstoši tā veikšanai viens no piemērotākajiem risinājumiem ir Būvniecības garantiju apdrošināšana.

Piedāvājam apdrošināšanas risinājumus gan konkursa dalības, gan pēc tam sekojošu būvdarbu izpildei un garantijas periodam.

Palīdzam noformēt nepieciešamo dokumentāciju, lai prasītos riskus varētu apdrošināt un piemeklējam optimālāko apdrošināšanas risinājumu situācijai.

Šo risku apdrošināšana ir salīdzinoši komplicēts pakalpojums, jo prasa rūpīgu dokumentu sagatavošanu, lai pārliecinātu apdrošinātāju par uzņēmuma darbības potenciālu ilgtermiņā.

Mēs ņemam vērā visus nosacījumus un palīdzam rast labāko risinājumu.

Palīdzam noformēt sekojošu garantiju risku apdrošināšanu:

Veiksmīgas konkursa dalības garantijas apdrošināšana.

Šajā gadījumā tiek apdrošināti atkārtota konkursa rīkošanas izdevumi pie nosacījuma, ja apdrošinātā būvuzņēmēja vainas dēļ ir nepieciešams rīkot atkārtotu konkursu.

Iespējamie riska iestāšanās apstākļi:

  • Apdrošinājuma ņēmējs pēc paziņojuma par uzvaru konkursā atsauc vai maina savu piedāvājumu;
  • Apdrošinājuma ņēmējs ir uzvarējis konkursā, taču savas vainas dēļ nav iesniedzis nepieciešamo nodrošinājumu pasūtītājam
  • Apdrošinājuma ņēmējs ir uzvarējis konkursā, tomēr savas vainas dēļ konkursa ietvaros noteiktajā laikā tas ar pasūtītāju nenoslēdz vienošanos.

Priekšapmaksas garantijas apdrošināšana.

Šajā gadījumā Apdrošinātājs saņem atlīdzību pie nosacījuma, ja salīgtie darbi būvniecības līguma ietvaros netiek uzsākti. Apdrošinājuma segums attiecas uz darbu vai materiālu piegādi priekšapmaksas apjomā.

Atbilstoši apdrošināšanas līguma termiņš šajā gadījumā tiek pārtraukts ar līgumā atrunāto darbu izpildes nodrošināšanu vai materiālu piegādi, ja apdrošināšanas līgumā nav atrunāti citi nosacījumi.

Būvdarbu izpildes garantijas apdrošināšana

Tiek segti pasūtītāja zaudējumi par neizpildītiem darbiem pie  nosacījuma, ja darbu veicējs pārkāpj būvniecības līguma noteikumus. Šajā gadījumā garantija  darbojas līdz līguma atrunāto darbu paveikšanas konstatācijai, kas veikta  atbilstoši līgumā atrunātajai kārtībai, parasti ar pieņemšanas nodošanas akta parakstīšanu.

Garantijas perioda garantijas apdrošināšana:

Šajā gadījumā tiek apdrošinātas nesegtās saistības – būvniecības līgumā atrunātā garantijas periodā paredzēto nepilnību novēršana.

(!) Pēdējie spēkā esošie normatīvie akti pieprasa garantijas apdrošināšanu pat līdz 5 gadiem.

Ja jums aktuāla būvniecības garantijas apdrošināšana, sazinieties ar mums un mēs palīdzēsim atrast labāko risinājumu.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.

Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.

Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!

Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.

Piedāvājums ietver (katram risinājumam):

  • Individuālu sarunu: vajadzību un risku izzināšanu
  • Detalizētu seguma risku aprakstus;
  • Būtiskos nosacījumus, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pašriskus un to iestāšanās nosacījumus

+

Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums!

1. Nekavējoties dariet visu iespējamo, kas nepieciešams, lai novērstu vai samazinātu zaudējuma apmēru.

2. Nekavējoties informējiet atbilstošās institūcijas par negadījumu:

  • ugunsdzēsības dienestu, ja zaudējumus izraisījusi uguns;
  • policiju, ja noticis vandālisms, zādzība, laupīšana vai to mēģinājums;

Glābšanas dienesta telefons: 112

  • informējiet avārijas dienestu, ēkas pārvadnieku vai nama pārvaldi, ja notikusi komunikāciju avārija vai ūdens noplūde.

3. Citu apdrošināšanas gadījumu konstatēšanas gadījumā, kā arī, ja nepieciešama konsultācija, griezieties pie mums:

Insureline biroja telefoni: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42

4. Informējiet par negadījumu apdrošinātāju un pie pirmās iespējas tam iesniedziet zaudējuma vai bojājumu prasības pieteikuma veidlapu.

5. Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv