personīga attieksme apdrošināšanā

Veselības apdrošināšana

Veseli darbinieki ir un paliek vērtīgākais uzņēmuma kapitāls.

Pieaistīt un noturēt labākos darbiniekus ir aktuāls jautājums katram uzņēmējam.

Veselības apdrošināšana ir vēl viens bonuss, ko atbildīgs darba devējs var nodrošināt saviem darbiniekiem. Šādā veidā, sniedzot gan papildu motivāciju darbiniekiem, gan pasargājot tos no neparedzētām izmaksām, ja pēkšņi radušās veselības problēmas.

Veselības apdrošināšanu sniedz virkne apdrošināšanas kompāniju, un katrai no tām ir savas programmas, papildu programmas un apdrošināšanas noteikumos savas nianses.

Mēs izvērtējam situāciju un nokomplektējam labākos pieejamos nosacījumus no uzticam apdrošināšnas uzņēmumiem. Labprāt nokonsultēsim, lai izvēlaties piemērotāko risinājumu.

Veselības apdrošināšanas iegāde nodrošina savas priekšrocības arī uzņēmējam. Tas saņem LR normatīvajos aktos paredzētos nodokļu atvieglojumus. Sīkāka informācija par nodokļu atvieglojumiem, ja tiek iegādāta veselības apdrošināšana, pieejama šeit.

Kas tiek apdrošināts:

Tiek sniegtas dažāda līmeņa apdrošināšanas polises. Pamatlīmenis nodrošina ambulatorās un stacionārās palīdzības pakalpojumus tikai  pacienta iemaksas apmērā.

Tai pat laikā pieejamas augstāka līmeņa polises, kas nodrošina ambulatorās un stacionārās palīdzības pakalpojumus arī maksas pakalpojumu apmērā.

Kopumā veslības apdrošināsanas polise var segt sekojošas izmakasas:

  • Ambulatoro diagnostiku izmeklējumus, ārstēšanu un stacionāro palīdzību pacientu iemaksas apmērā;
  • Ambulatorā un stacionārā palīdzība, gan pacienta iemaksa, gan pakalpojumu maksa;
  • Profilaktiskās vakcinācijas pakalpojumi;
  • Rehabilitācijas izdevumi, tostarp fizikālās terapijas pakalpojumi;
  • Ambulatorajai ārstēšanai nepieciešamās zāles;
  • Zobārstniecības palīdzība akūtos gadījumos, zobārstniecības un zobu higiēnas pakalpojumi;
  • Optometrista apmeklējums un optikas iegāde uz atvieglotiem nosacījumiem;
  • Sporta nodarbību apmeklējums.

Katras apdrošināšanas sabiedrības piedāvājumā ir savas programmas, iekļautas savas specifiskas nianases. Tāpēc šos piedāvājumus ir sarežģīti salīdzīnāt un izvēlēties piemērotāko.

Insureline speciālisti Jums palīdzēs apzināt optimālu programmu.

Šādi saņemsiet pārdomātu apdrošināšanu, kas neliks Jums vilties!

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.

Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.

Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!

Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.

Piedāvājums ietver (katram risinājumam):

  • Individuālu sarunu: vajadzību un risku izzināšanu
  • Detalizētu seguma risku aprakstus;
  • Būtiskos nosacījumus, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pašriskus un to iestāšanās nosacījumus

+

Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Ja noticis nelaimes gadījums, jārīkojas sekojoši:

Uzreiz pēc negadījuma nekavējoties jāvēršanas pēc palīdzības pie medicīnas personāla. Neatliekamās palīdzības kontakti: 113 vai zvaniet 03.

Pēc medicīnas palīdzības saņemšanas ir ļoti svarīgi saglabāt dokumentus:

  • dokumentus, kur nofiksēts nelaimes gadījums un diagnoze;
  • maksājuma dokumentus (čekus, kases kvītis) par nodrošinātajiem medicīnas pakalpojumiem. Maksājuma dokumentos ir jābūt norādītai personu identificējošai informācijai (vārds, uzvārds un personas kods) un pakalpojuma atšifrējumam.

Tiklīdz iespējams jāsazinās pa tiešo ar apdrošināšanas pakalpojuma sniedzēju vai jāpiezvana Insureline apdrošināšanas speciālistiem pa telefonu 67 38 17 77 vai 29 22 80 42, lai saņemtu tālākās norādes.

Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv