personīga attieksme apdrošināšanā

Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana

Pasargājiet sevi no jūsu uzņēmuma darbinieku kļūdu un neveiksmju radītiem zaudējumiem.

Tieši Civiltiesiskā atbildības apdrošināšana pasargās jūs no zaudējumiem, ko kļūdas vai negadījuma dēļ būs nodarījuši jūsu darbinieki citiem uzņēmumiem vai privātpersonām.

Parasti šo apdrošināšanu izvēlas būvniecības, projektēšanas, grāmatvedības, auditorpakalpojumu un juridisko pakalpojumu sniedzēji.

Taču šis nebūt nav pilns saraksts ar uzņēmumiem, kam vajadzētu apsvērt šī pakalpojuma izmantošanu, lai pasargātu sevi no neparedzētiem zaudējumiem.

Iespēju apdrošināt savu civiltiesisko atbildību vajadzētu apsvērt visu to uzņēmumu parāstāvjiem, kā veiktā komercdarbība tieši vai netieši var nodarīt ievērojamus zaudējumus trešo pušu īpašumam vai veselībai.

Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana segs zaudējumus, kas uzņēmuma darbinieku rīcības dēļ būs radušies trešajām pusēm: juridiskām vai fiziskām personām.

Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas ietvaros tiek segti sekojoši zaudējumi:

  • Finansiāli zaudējumi;
  • Izraisītas veselības problēmas, kaitējums dzīvībai. Šajā gadījumā tiek ietverti arī ārstēšanaās izdevumi un tiesas izdevumi;
  • Īpašumam nodarīti zaudējumi;
  • Citi zaudējumi saskaņā ar LR Civillikuma 1779. pantu.

Kā papildu apliecinājumu par civiltiesiskās apdrošināšanas izmantošanu uzņēmums no apdrošinātāja var saņemt vizuālu zīmotni, ko turpmāk var izmantot savos komunikāciju materiālos.

Civiltiesiskās apdrošināšanas atbildības summa (apjoms)

Atbildības apjoms tiek atrunāts pusēm vienojoties. Tas pamatā tiek noteikts, ņemot vērā iespējamo zaudējumu apjomu, kādu konkrētā uzņēmuma profesionālās darbības dēļ varētu izraisīt.

Gadījumos, kad CTA, saskaņā ar spēkā esošo MK likumdošanu uzņēmumam ir obligāta, limits ir noteikts likumdošanas ietvaros.

No kā ir atkarīgs CTA polises tarfis (prēmija)

Apdrošināšnas polises prēmija šajā gadījumā ir atkarīga no sekojošiem faktoriem:

  • Uzņēmuma vai personas (CTA polisi var iegādāties arī individuāli komersanti, daļai no kuriem šis apdrošināšnas veids ir obligāts) darbības sfēras un gada apgrozījuma;
  • Personu skaita un to profesionālās kvalifikācijas;
  • Izvēlētā pašriska, kā arī:
  • var tikt izvērtēta apdrošināmās personas vai uzņēmuma iepriekšējās darbība (ir/nav bijuši apdrošināšanas gadījumi utt.).

Sazinieties ar mums, un mēs sīkāk izskaidrosim apdrošināšanas iespējas un nosacījumus. Palīdzēsim izvēlēties piemērotāko risinājumu jūsu situācijai.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.

Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.

Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!

Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.

Piedāvājums ietver (katram risinājumam):

  • Individuālu sarunu: vajadzību un risku izzināšanu
  • Detalizētu seguma risku aprakstus;
  • Būtiskos nosacījumus, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pašriskus un to iestāšanās nosacījumus

+

Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.

Lai saņemtu piedāvājumu:

zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums!

1. Nekavējoties dariet visu iespējamo, kas nepieciešams, lai novērstu vai samazinātu zaudējuma apmēru.

2. Nekavējoties informējiet atbilstošās institūcijas par negadījumu:

  • ugunsdzēsības dienestu, ja zaudējumus izraisījusi uguns;
  • policiju, ja noticis vandālisms, zādzība, laupīšana vai to mēģinājums;

Glābšanas dienesta telefons: 112

  • informējiet avārijas dienestu, ēkas pārvadnieku vai nama pārvaldi, ja notikusi komunikāciju avārija vai ūdens noplūde.

3.     Citu apdrošināšanas gadījumu konstatēšanas gadījumā, kā arī, ja nepieciešama konsultācija, griezieties pie mums:

Insureline biroja telefoni: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42

4. Informējiet par negadījumu apdrošinātāju un pie pirmās iespējas tam iesniedziet zaudējuma vai bojājumu prasības pieteikuma veidlapu.

5. Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv