Pasargājiet sevi no izdevumiem, ja negadījuma, neuzmanības vai citas neplānotas un neparedzētas rīcības dēļ ir radīti zaudējumi trešo personu veselībai vai mantai.
Tiek nodrošināti sekojoši civiltiesiskās apdrošināšanas veidi privātpersonām:
Šajā gadījumā apdrošināšanas ietvaros tiek segti zaudējumi, kas saistīti ar dzīvokļa īpašnieka (īrnieka) darbības vai bezdarbības rezultātā, tostarp: ūdens noplūde, jo, pametot dzīvokli nav bijušas noslēgtas komunikācijas, remontdarbu rezultātā radušies bojājumi utml.
Civiltiesiskā apdrošināšana šajā gadījumā segs arī komunikāciju avāriju radītos zaudējumus: bojājums ūdensapgādes vai kanalizācijas sistēmā, elektroinstalācijā, kā rezultātā ir radies ugunsgrēks un nodarīti zaudējumi kaimiņu apdzīvotajām telpām.
Svarīgi atcerēties, ka civiltiesistās apdrošināšanas polise pieejama ne tikai dzīvokļa īpašniekiem, bet arī īrniekiem.
Šajā gadījumā tiek apdrošināta pirvātmājas īpašnieka civiltiesiskā atbildība saskaņā ar tā īpašuma un tam pieguļošā zemes gabala apsaimniekošanu.
Kā piemēru var minēt savlaicīgi nenotīrīta jumta reuzultātā krītoši ledus gabali, kas rada traumas garāmgājējiem vai tuvumā novietotajiem auto, garāmgājēju iegūtas traumas atbilstoši netīrītu ietvju gadījumā, apsaimniekojamajā teritorijā nolūzušu koku izraisīti bojājumi trešo presonu īpašumam un/vai veselībai utml.
(likuma kartībā atrunātā atbildība pret trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem)
Privātpersonu CTA apdrošināšanas ietvaros tiek segti sekojoši riski:
Izvēloties CTA apdrošināšanu tās segums attiecas ne tikai uz apdrošināto personu, bet arī tās ģimenes locekļi (vīri, sievas, bērni).
Pie tam apdrošināšanas ņēmējs var izvēlēties atbilstošāko segumu:
Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->
Mēs ticam, ka labākais piedāvājums ir individuāls – atbilstošs konkrētajai situācijai.
Veltiet mums mazliet laika, lai precizētu vajadzības, un mēs sagatavosim Jums labāko piedāvājumu.
Mēs garantējam, ka 6 stundu laikā no vajadzību apzināšanas, iesniegsim Jums labāko piedāvājumu!
Piedāvājums ietver 3 labākos risinājumus no 10 apdrošināšnas uzņēmumiem, mūsu sadarbības partneriem.
Piedāvājums ietver (katram risinājumam):
+
Individuālu sarunu ar kopsavilkumu par katru risinājumu no mūsu apdrošināšanas eksperta, kurš uzsvērs nianses, kam jāpievērš uzmanība. Akcentēs, kas konkrētajā piedāvājumā ir labākais, kam jāpievērš uzmanība.
Lai saņemtu piedāvājumu:
zvaniet: 67 38 17 77,
rakstiet: info@insureline.lv
vai aizpildiet saziņas formu lapas labajā pusē ->
Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums!
1. Nekavējoties dariet visu iespējamo, kas nepieciešams, lai novērstu vai samazinātu zaudējuma apmēru.
2. Nekavējoties informējiet atbilstošās institūcijas par negadījumu:
Glābšanas dienesta telefons: 112
3. Citu apdrošināšanas gadījumu konstatēšanas gadījumā, kā arī, ja nepieciešama konsultācija, griezieties pie mums:
Insureline biroja telefoni: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42
4. Informējiet par negadījumu apdrošinātāju un pie pirmās iespējas tam iesniedziet zaudējuma vai bojājumu prasības pieteikuma veidlapu.
5. Jebkuru jautājumu gadījumā zvaniet: 67 38 17 77 vai 29 22 80 42 vai sazinieties ar mums pa e-pastu: info@insureline.lv